Inre stress

Har vart till massören idag, där blev jag knådad och stucken med nålar. Änsålänge känns det inget bättre, men enligt henne hade jag troligen gått med alla dessa knutor i flera år. Desutom trodde hon att det berodde på inre stress. Men jag vet inte jag. Kanske det kan stämma. Krävdes fler behandlingar för att få bort allt. Men det är väl klart att de säger, de vill väl tjäna pengar... Men å andra sidan har jag jävligt ont så det behövs säkert fler gånger.

Förresten så hjälpte det att klaga igår, för idag lyste ju solen från en klarblå himmel:D OCH det var minus grader, UNDERBART!!!! Jag fick genast en massa energi, så jag har städat undan en del skräp på gården, tränat med Dima och målat hyllor inne samt rensat & torkat ur alla köksskåp. & idag har vi fått vattnet till köket inkopplat, HURRA HURRA!!! Diskmaskinen är på rätt plats igen & alldeles snart är spisen på plats. GÖTT!! Pappa har vart här idag oxå och satt upp ett par gardinstänger åt mig, tack snälla pappa för hjälpen! Inte för att jag tror att du läser här, men ändå;) Jag var på Ikea på fm & shoppade lite små grejer, skulle ha köpt ngn möbel till hallen, men jag fick beslutsångest så det blev inget sånt. Får ta med Fredrik ngn dag så jag får hjälp med besluten.

Träningen med Dima gick fint, ngt taggad kanske.. Inkallning med ställande och läggand körde vi, dock inte som ett helt moment. Ställandet behöver vi arbeta på, men läggandet är helt ok. Farten är skit bra!! Fritt följ gick fantastiskt!! Fjärren bra från ligg till stå & från stå till sitt, men från stå till ligg blir det framfyttning en liten bit. Träna träna;)

Nu ska jag sticka iväg och bära in spisen!

Ha det gött

Kommentarer
Postat av: Tina/Rosso

Hej på er igen...

Trevligt med den nya bloggen. Kul att kunna följa dig och Diva även i fortsättningen.

Nu känner jag mig bättre igen och åter till arbetet i morgon.

Ha en bra helg, tyvärr kom ju mildvädret igen.

Synd att vi inte ses i Stockholm.

Kram

2009-12-04 @ 18:35:15
URL: http://www.nellierosso.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0