Förbannad & God Jul!!!!

Idag har jag vart arg, riktigt arg!! A- kassan har strulat med mig ett tag nu. Har skickat in en massa intyg osv, & när jag skickat in det intyg som de begärt DÅ kommer ett nytt brev med ytterligare ett intyg de ska ha!! Varför inte skriva med allt de vill ha i första brevet?? Idag kom det femte brevet med ett femte intyg de ska ha!!!! Känns som de gör det för att jävlas. Har inte fått a-kassa sen i oktober!! Det är en jävla tur att jag har lite extra jobb och att jag har en sambo. Vet inte hur jag skulle klara mig annars... Idag blev jag så fruktansvärt arg så jag skickade iväg ett mail där jag skrev vad jag tyckte & tänkte, vet att det inte kommer göra ngn skillnad, men det känns iallafall bättre:D Men skitsamma nu ska jag koppla bort denna a-kassa i ett par veckor & bara njuta av julen!!

Igår var jag ner till IP och tränade med Dima. Såå kul att komma iväg och träna igen, har inte vart mycket till träning nu när det vart så kallt. Dima var taggad till tusen.. som vanligt nu för tiden:D Hennes nya smeknamn är Räser Dima!

Nu är granen klädd utav barnen, blev riktigt fin tillslut. Det här med gran börjar bli riktig humor i det här huset. Det är samma sak varje år, Fredrik går ut och tar en gran & kommer hem jättenöjd över den helt fantastiskt vackra gran han har hittat. Det är bara det att det är bara han som tycker att den är vacker... I år kunde inte ens barnen hålla sig för skratt:D Det fattades grenar överallt!! Varje år säger jag att-Nästa år ska jag gå ut och ta en gran. Men likförbannat så blir det Fredrik som går ut. & Nu börjar det här bli en tradition som vi skrattar åt varje år.

Idag har vi vart förlovade i 7 år. Fredrik överaskade med en flaska champange & så fick jag ngt så romantiskt som en stekpanna;) Själv hade jag inte köpt någonting.. Men däremot ska han få ett litet paket med isdobbar imorn. De kanske inte heter så?? Sådana där som man har när man går ut på isen ifall man går igenom isen.

Nu ska jag städa, gjorde det igår, men det är så stökigt idag igen & imorn får vi gäster så det är bäst att det är lite städat iaf.

EN RIKTIGT GOD JUL ÖNSKAR JAG ER ALLA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Kommentarer
Postat av: Linda, Ali & Myra

Nu har vi hittat hit! :) GOD JUL & GOTT NYTT ÅR

2009-12-24 @ 09:08:55
URL: http://www.ali.dinstudio.se
Postat av: Lottis

Ser fram emot att se eran gran, jag vet ju hur den brukar se ut...!!!

2009-12-24 @ 16:27:35
Postat av: Ingela, Zeb, Indy

God jul! =)

2009-12-26 @ 15:30:23
URL: http://www.etthundliv.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0