Det kommer mera..

Det kommer mera snö!! Härligt!! Jag körde t.o.m fast med bilen imorse. Men det var bara att backa en bit och sen gick det bra att ta sig uppför backen. Barnen har tagit fram pulkorna. De åkte en liten stund ikväll, men det blir nog mer imorn när det är ljust ute. Dima får värsta tokrycken i snön.

Bild från söndagenspromenad


Jag har tränat med Dima igår och idag, mest friaföljet och inkallning. Hon är superladdad så lite problem med bromsen får vi. Men fria följet tycker jag går riktigt bra. Det är bara när jag gör bakåt förflyttningar som det kan komma in endel skutt. Men just nu tycker hon att det är riktigt roligt med lydnaden!!

Jag har vart och fått massage idag, det känns faktiskt lite bättre i armen nu, jag ska dit en gång till och då hoppas jag att det ska bli helt bra!!

Må gott!!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Systrarna är väldigt likvarandra kan man ju lugnt säga:P Diva är får oxå sina tokryck i snön.

Att backandena blir till skutt är inte heller helt ovanligt^^:P



Ha de så gött!

Kramar Cissi och Diva

2009-12-17 @ 20:40:26
URL: http://mountainman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0