BUS

Nu är det jullov och barnen har busat ute i snön halva dagen. Åkt pulka & bob mm, Elin hade en komps här och lekte en stund.

Dima & Sandy var med ute och busade oxå. Dima springer så snön yr!!


Fiffi var trött efter gårdagens jakt, hon gick inte upp & ut & kissade förens kl 13,00 idag, då uttvingad av mig.. När hon väl kom ut höll hon på att frysa ihjäl stackarn. Försökte fånga alla tre på bild, men det gick som det gick...


Isac gillar att åka bob..

Elin oxå

Linus gillar att sladda omkull!!


Själv har jag värsta träningsvärken idag, typ i hela kroppen!!

Nu ska hästarna in sen blir det lite pannkaka med sylt och grädde.

Må gott!!!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Å så härligt det såg ut att åka bob, jag måste nog allt ta fram min madrass och åka lite i morgon ;)

Åtminstone hoppas att jag fortfarande är liten, fast jag är rädd att det kommer märkas efter några gånger att kondisen inte är den samma som den var för sisådär 10 år sen:S



Vi har verkligen mycket snö, det är superhärligt. MEN det ska komma mer i morgon:O Undra hur det kommer sluta.

2009-12-22 @ 23:04:16
URL: http://mountainman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0