Besviken

Jag vaknade imorse och kände efter ordentligt, men hade ingen träningsverk. Blev faktiskt riktigt besviken, då använde jag ju inte musklerna som jag skulle igår när jag red... Eller så är jag redan vältränad:) Haha tyvärr så är jag alltför medveten om att så inte är fallet:( Får ta i ordentligt nästa gång istället. Men på söndag har vi kalas för Linus som fyller 10 år på lördag så då blir det ingen ridning för mig. Ska iväg och fixa present ngn dag under veckan.

Idag har kylen och frysen kommit, HURRA HURRA!!

Mamma och pappa var här med tårta & en liten present till Linus idag, för dom åker till Thailand på onsdag. Fuskisar!! Men de ska va med på presenten som vi köper. Ska bli ett xbox 360 Elite, det är hans enda önskan, men det är ju inte direkt billigt så vi är några som lägger ihop:)

Nehej nu är det snart sova dax igen, ska upp tidigt imorn igen. Fredrik är ute på långis med hundarna så jag slipper gå ut i rusket ikväll. Imorse var det sånt oväder så jag fick byta kläder innan jag åkte till jobbet när jag hade vart ut med hundarna... Ändå var det inte en särskillt lång promenad jag tog.

Ha dä!!

Kommentarer
Postat av: Carola

Hej kära granne nere i backen. Kul att du bloggar. Nu väntar jag på att få se bilder som du har tagit med din fina kamera. Ja,, jag erkänner är jätte avis på alla som har en såda. När jag får en egen då ska jag oxså blogga. Ha det gott. Vi kanske kan ta en kvälls promme snart. Kram Carola

2009-12-08 @ 19:37:10
Postat av: Malin

Carola: Tycker gott att vi ska ta en kvälls prommis snart, vi får hörs! Måste fixa ett program till datorn så ska jag lägga in bilder sen ska du se. Kommer ligga som en papparizi i buskarna uppe hos dig, så kanske du kommer med;)

2009-12-08 @ 21:21:51
URL: http://wdima.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jasså så det är här du håller till, började allt fundera vad som hänt med din hemsida! ;-)Hoppas allt är bra med dig! Du ska väl vara glad att du inte fick träningsvärk, det betyder ju att du är vältränad! ;-) Kram

2009-12-09 @ 15:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0