Bildbomb från kvällens träning!!

Planerna för denna dagen ändrade lite. Blev ett par timmar på stranden för mig & barnen, var så himla varmt & skönt! Jag badade 3 gånger!! Det var riktigt varmt i vattnet!
Ikväll åkte Elin & jag till Filipstad & kollade på hopptävlingar. En av Cissis hästar var med & tävlade. Oj så sugen man blir & tävla hoppning igen...
När vi ändå var i stan så passade vi på att åka ut till klubben & träna. Elin var fotograf idag:) Hon blir nog press fotograf när hon blir stor för oj va kort hon tog!! 217 bilder lyckades hon ta...










Försöker säga till fotografen att lugna sig lite med knäppandet, det bara smattrade i kameran;) Dima väntar på en godis...




Jag är supernöjd med vittringen!! Hon gjorde det klockrent idag!! Rutan däremot va inte alls bra... Hur ska jag lyckas lära in detta moment ordentligt?? Övriga moment är jag oxå rätt nöjd med:) Pigg & glad vovve har jag iaf!!


Sen fick det bli lite vatten paus innan Elin & Dima skulle ta ett varv på agillitybanan, då var det min tur att vara fotograf:)






 Måste säga att dom är duktiga mina gullungar! Dima lyssnar så duktigt på Elin & har koll på vad hon vill. & Elin tycker det är jätteroligt att få träna lite själv. Hon vill ha en egen hund att träna, men det får hon vänta med några år... Hon får allt nöja sig med de vi har så länge:))



Trött hund när vi var klara!! Nu sover hon gott.

Natti!!

Kommentarer
Postat av: Ingela, Zeb, Indy

Önskar det blev lite strandväder i Sundsvall också nu!

2011-07-22 @ 17:54:29
URL: http://www.etthundliv.wordpress.com
Postat av: Linda, Ali & Myra

Oj vad ni är flitiga :) Hade ni varit kvar ett tag till i onsdags hade ni fått tårta..... Ha en fortsatt trvlig sommar. Vi kanske kunde ses för lite träning nå´n gång?

2011-07-22 @ 23:08:46
URL: http://bjord.bloggplatsen.se
Postat av: Cissi

Oj så fina bilder =D Härligt att träningen gick bra och Elin och Dima var verkligen söt. Påminner lite om mig i mina agility år för sisodär 10-15 år sen ;)



Sv:Japp det är SMtävlingar på både lördag. Tyvärr har dom lagt våran start tidigt. Vi börjar redan klockan 8 båda dagarna :S Och ska enbart hålla på till strax efter 9 för vi är så få.

2011-07-24 @ 14:47:01
URL: http://mountainman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0