Flyttlasset har gått!!

Idag eller nu blir det ju igår.. Prinsen har iaf flyttat, Elin & jag gick dit med honom i förmiddags. Han fick titta in i nya stallet innan han fick gå ut i hagen & bekanta sig med sina nya kompisar. Nya kompisarna är två ston, en welsh & en shettis, tror han kommer trivas fint i tjejernas sällskap ;)


Bonnie (ingen aning om hur hon stavar sitt namn) & Prinsen



Bonnie & Fanny



Påväg till nya boet :)'

Elin stannade kvar & lekte med bästa kompisen, jag åkte till stan & besiktigade bilen...

Linus var med till stan med bilen, jag förberedde honom på att vi kanske skulle få körförbud. & att vi kanske skulle få ta bussen hem.. Jag har ju en skrutt bil!!
När besiktningsgubben kommer tillbaks säger han att det va ju inga stora problem med den här bilen. Nehej tänkte jag, "bara" några tusen att laga bilen för då kanske. Grejen är den att just nu har jag inte "bara" några tusen att laga nån bil för!! Får pappret där det inte finns NÅGON endaste anmärkning!! Den gubben gjorde min dag!! :)) Han måste ha varit på gott humör idag, för jag tror inte att bilen är utan anmärkning... Sen va jag bara tvungen & ringa & lura både pappa & Fredrik. Ringde pappa först, sen Fredrik, frågade om de kunde komma & hämta mig för det var körförbud på bilen ;) Båda lovade att komma & hämtade mig :)) Sen när jag sa att jag skojade -att bilen var utan anmärkning, då trodde de mig inte däremot ;O) Hihihi söta lilla bil :))


Pärlan ;) Hihi, får se hur länge han är värd det namnet...


Fick rapportnär jag hämtade Elin att hästarna hade skött sig bra i hagen under dagen oxå, det var lugnt & sansat. De hade t.o.m ätit hö ur samma hög :)


GOTT NYTT ÅR!!!!!!!!!!!








Kommentarer
Postat av: Cissi o goldentrion

Ja, bilar är verkligen luriga, och bäst när de bara funkar. Härligt att den gick igenom besiktningen :o)



Så skönt att Prins trivs bra i sitt nya hem. Och gott nytt år på er med!

2012-01-04 @ 11:47:37
URL: http://mountainman.blogg.se/
Postat av: Ingela, Zeb, Indy

Härligt att bilen klarade sig utan anmärkning! :)

2012-01-07 @ 20:45:34
URL: http://www.etthundliv.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0