1 September

Imorse fick hundarna följa med mig till jobbet alla tre. Eftersom jag inte skulle hem efter jobbet utan skulle raka vägen till Filipstad efter att barnen var hämtade  på dagis & fritids. Skulle dit till doktorn med Isac som förra veckan hade så mycket var i örat att det inte gick att se hur hans trummhinna såg ut. Men nu efter att ha droppat salva i femdagar så såg det jättefint ut till Isacs stora glädje!!! Han har lite sjukhus/medicin skräck så han har verkligen kämpat med att va duktig med att få dropparna och att sitta still hos doktorn.


Så här fin blir man när man har vart duktig hos doktorn!!

Efter läkarbesöket fick barnen åka hem med mormor (som jobbar på vårdcentralen där Isac var). Jag och hundarna for till klubben där jag skulle städa klubbstugan idag. Tränade gjorde vi oxå både Sandy och Dima, Fiffi fick ligga kvar i bilen... Sen blev det firande av Millis & Dusty som vann SM i spår under helgen! Stort grattis till dom!!

Må gott!!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Stackars liten Isca, tur att det gick att åtgärda så snabbt iaf.



Sv: Jo det var skönt. Men jag är hemma i Sundsvall och det var så härligt att träffa hundarna igen =)

2010-09-02 @ 21:50:15
URL: http://mountainman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0