Oktober träning

Klämde in lite Dima träning i em. Snacka om taggad hund :) Tränade rutan på bebis nivå, gick alldeles utmärkt. Börjar om igen. Eftersom jag inte får ngn ordning på just detta moment. Hopp apport sprang hon förbi första gången på tillbakahoppet, men jag såg hur hon kom på sig själv. Gjorde bara om & då gjorde hon helt rätt. Faktiskt så gjorde hon flera snygga gripanden på metallapporten idag! Annars brukar det busas endel vid gripandet. Skitbra frittfölj, om ni frågar mig:) Hade ngn med kritiska ögon tittat så hade det antagligen anmärkts på att hon var lite för långt fram & kanske lite små skutt här & var, men nu vare ju bara jag & barna som såg & vi tyckte det va skitbra:). Använde klickern idag, hade inte tänkt det från början, men Elin kom och stoppade den i handen på mig:) Tyckte att det funka bra med den, jag är lite dålig på att använda den, men ska träna in rutan igen med klicker eftersom det funkade så bra idag!


Här har hon tagit sig ett höstbad

Sov Gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0