Bilder




Min goa Prins!!




Skitiga vänner som har mått gott i leran!!




Här är en som var mer intresserad av mig än maten:)




Nyfiken!! Han tycker att barnen är lite konstiga varelser;)





Elin var alldeles salig när hon klappade på Fflach



Idag var det Elins tur att rida så jag har fått mig en joggingtur, puh!! Dima & Fiffi fick oxå följa med ut på tur. Sandy fick va hemma och vila, hon har vart lite trött sista dagarna... Ska göra ett försök med glucosamin nu & se om det blir bättre.

Elin har börjat hoppa på ridskolan nu & hon tycker att det är så roligt så vi ska testa hoppa med Prinsen hemma ngn dag. Det värsta är att jag blir så sugen själv!!

Nu blir det sängen, ska upp kl 4,15 imorgon..........Godnatt!!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Vilka snyggingar ;)



Jag blir nästan lite sugen att rida då jag ser bilderna =P



Kramar Cissi

2010-10-13 @ 15:44:37
URL: http://mountainman.blogg.se/
Postat av: Ingela, Zeb, Indy

Jag saknar ridningen när jag ser dina bilder! Det var SÅ kul att gå på ridskola!!

2010-10-14 @ 18:18:07
URL: http://www.etthundliv.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0